HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

5.rész Cinty megismerkedik Tommal

2008.02.21. 19:23 Billem (Melinda)

Másnap reggel megkérdeztem Billtől hogy eljön-e velem haza hogy elhozzuk a maradék cuccaimért.Mikor bementem bill szobályába elfelejtettem kopogni és bill még alsónadrágban volt.Akkor gyorsan kimentem és becsuktam az ajtót.Aztánkijött bill ruhában XD

-bocsi hogy benyitottam rád-én

-nem baj de máskor majd kopogj-bill

-amúgy miért jöttél be?-bill

-ja csak meg akartam kézdezni hogy segítenél-e elhozni amaradék cuccomat?-én pirultan

-bocsi de nem mert nem érek rá mert el kell intéznem egy csomó dolgot -bill sajnálkozva

-ja akkor nem baj majd mondom valaki másnak-én picit szomorúan

Felhívtam cintit hogy jöjjön el. Ő egy 10 perc múlva ott is volt.

-szijja -én örülve és megöleltem cintimet

-szija-cinty fulladozva

-nah mi az a fontos dolog-cinti kíváncsian

Amikorra válaszolni szerettem volna tom és klau kijöttek a nappaliba.Cinti egy 5 percig csak bámúlt

-nahh épp erről akartam veled beszélni-én magyarázkodva cintinek

Klau oan féltékeny lett amint meglátta cintit és direkt odabújt tomhoz.

-jah oké-cinti válaszolva

-szerintem nagyon sokat kell mesélned-cinti

-hát igen-én nevetve válaszoltam

-nah induljunk is hozzánk-én parancsolva cintinek

-de minek-cinti érthetetlenül

-nah csak gyere elmondom útközben-én már ráncigálva cintit.

Amire visszaértünk értett mindent

Bementünk a szobámba és mindent megcsináltunk persze közben a szánkat varasra dumáltuk.Egyszer csak bejött bill

-ohh-bill

-azt hittem magadba vagy melinda-bill

Én gyorsan kacsintva cintire.Ebből a kacsintásból értett mindent

-akkor megyek-bill lefont orral

-ne már úgy is indulóban vagyok-cinti kedvesen

-oké-billnem ellenkezve

Amint cinti kiment tom megszólította

-szija.tommosolyogva

szija-cinti zavrban

-nem lenne kedved beszélgetni egy forró csoki mellet-tom pirosodva

-oké miért is ne-cinti rávágva

Eközben klau buliban van.

 

nah ennyi az 5 dik rész remélem tecceni fog.komikat lécci!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr96348871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomfan 2008.02.21. 19:27:15

Ügyi vagy Mejjinda. Szeretlek. Alsónaci? hmmm...D: D :P ;) Na cupp! Faxa naon:)
süti beállítások módosítása