HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

10.rész A ruhapróbálgatás

2008.03.08. 19:40 Billem (Melinda)

-am szerinted meikkel kezdjük-én kíváncsian

-hát szerintem először am cuccot vettünk vagyis póló szoknya stb. utána pedig a fehérnemű oké?-cinti kíváncsian a válaszra

-oké-én mosolyogva

-először menj te melinda-cinti vigyorogva

-oké-én visszavigyorogva

-nah mien ez-én kíváncsian

-aha ez jóó nekem tetszik-cinti lelkesen

Én ez mellet maradtam:Ez a felső és a szoknya és az csizmám

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Most te jössz Cinty azután pedig próbáljuk a fehérneműt-én

-Igen azt várjuk-Tom és gyorsan lebukott

-Mi volt ez?-én kinézve az ablakon

-hát nem tom, biztos a TV-Cinty

-lehet-én mosolyogva

Nah sok próbálgatás után Cinty ezt vette fel:ezt a miniszoknyát:p a felsőt és a magassarkút

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-nah most jöhet a fehérnemű-én mosolyogva

-nah végre-bill türelmetlenül

-mi volt ez megint?-én kinézve az ablakon

-mondom hogy a TV-cinty

-oké-én

-nah most kezd te-én

-oké-cinty mosolyogva

-nah ez milyen?-cinty forogva

-non sexy-tom és gyorsan elbújva

-biztos a TV-én

-ez nagyon jó lessz szerintem-én

-akkor jó mert nekem is tetszik-cinty

Cintynek ez tetszett:

 

 

 

 

-nah te jössz-cinty

-oké-én mosolyogva

-nah végre-bill felsóhatjtva és gyorsan elbújva

-bitti a TV-cinty

-nah milyen??-én félve a választól

-aha jó-cinty

Én meg ezt választottam:

fehérnemû bemutató (c) KreatívArt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Szerintem is jóóóó-bill már megint elbújva

-ez a tv-e-én idegesen

-nah gyerünk mi is TV-ni de persze előtte öltözzünk fel(az a ruha volt rajtunk amit kiválasztottunk előbb)

Tom és Bill gyorsan a tv elé beülve.

-sziasztok-mi

-sziasztok-ők

És leültünk a kanapéra úgy hogy a jobb szélen én mellettem Bill ő melette Tom és Tom mellett Cinty.

-am mien a ruhám?-cinty tomnak csillogó szemekkel

-non szép a lila franciád ööö vagyis aha non teccik-tom pirulva

-és az enyém bill??-én kíványcsian

-öööö eggyet értek Tommal-bill pirosodva

-szija tom-klau és beleveti magát tom ölébe

-ö melinda megyünk elhozni a cuccunkat??-cinty klau elől menekülve

-deh mehetünk-én rávágva

-tom szeretlek-klau megcsókolva tomot

-nah mi megyünk sziasztok-mi egyszerre köszönve

-oké sziasztok-ők

Cintyvel elmentünk a cuccáért aztán gyorsan visszamentünk a házba és bedobáltuk csak a cuccokat mert ma cinty nállam alszik.Mindenki elaludt.Cinty egész este forgolódott mert nem bírt aludni mert kényelmetlen volt az ágy.

Reggel klau és tom beszélgettek:

 

Hogy mit beszéltek a kövi részben kiderül:DAddig is komikat! pucca

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr15371600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom fan (Bejjuska) · http://tokiohotelundmi.blog.hu 2008.03.09. 14:23:53

Szija!!! Naon faxa lett ez a réx is mint a többi:) Mindig a legérdekesebb réxnél hagyod abba b+:D Na de mind1. Nem baj. Ha 2 hónapig nem lex, megőrülök:DWááááááááááá:O

Billem (Melinda) 2008.03.10. 16:52:29

hihi nem lehet hogy csak 1 hónap lex
HIHI

Zsú(újj szerki!) 2008.03.11. 14:48:47

Wááááááá:) Nem nyugtattál meg:D De legyen márr lécci :T :H
süti beállítások módosítása