HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

7. rész veszekedés,békülés

2008.02.23. 09:15 Billem (Melinda)

-sziasztok-klau beesve az ajtón és ordítva

-úr isten te részeg vagy-tom

-és még ez nem semmi meg is csaltalak-klau nem tudva róla mit beszél de igaz

-mi öö majd holnap megbeszéljükamikor normális leszel-tom idegesen

-de azért még szeretsz?-klau részegen

-majd holnap megbeszéljük-tom már nagyon idegesen

Majd bevitte klaut az üres szobába aludni

- nah asszem én is megyek-cinti

-oké-én

-majd holnap tallizunk-én mosolyogva

-szijjja-én és megölelve cintit

-szijja-cinti visszaölelve

-kikisérsz-cinti kérő szemekkel

-majd én kikisérlek-tom belevágva a válaszadásomba

-oké-cinti rávágva

-köszi hogy kikisértél-cinti csillogó szemekkel tekintve tomra

-öö-tom húzva az időt és a földet kaparva a cipőjével

-nem baj ha hazáig kisérlek-tom pirosodva

-dehogy baj-cinti pirosodva és örömhangon

Elindultak és beszélgettek:

-bocs ez a jelenetért az előbb klauval nem így akartam hogy megismerkedjünk-tom sétálás közben

-semmi baj-cinti nyugtatóan

-ööö-tom húzva az időt

-nem lenne kedved holnap odaköltözni úgy is van egy szabad szoba-tom szégyellősen

-aha király lenne-cinti beleegyezve

-nah itt lakom egyenlőre vagyis csak már ma-cinti mosolyogva

-oké-tom visszamosolyogva

nah szia-tom megölelve cintit

-szia-még mindig ölelték egymást

Amikor befejezték az ölelést 2 cmrre voltak egymás szájától

-kicsim gyere-cinti anyukája

-oké-cinti egy kicsit szomorúan

-nah télleg szia-tom kedvesen

-szia.cinti visszaköszönve

Másnap reggel nagy veszekedésre ébrettem

-elmentél egy vad buliba és még nem is mondtad hogy mész buliba te meg nagy részegen beesel az ajtónés még fejébe meg is csalsz-tom nagyon idegesen

-de.......-klau sajnálkozva

-semmi de-tom dühösen

Majd bement a szobályába és jól becsapta az ajtót.

-hello-bill az ajtómnál

-gyere be-én már izgulva                                              

-hallottam a veszekedést-billleülve mellém

-hát jah egy kicsit azért dúrva klau is tutta hogy vad lesz a buli és elment huhh és még  meg is csalta-én elmondva a történteket

-hát igen jahh-bill eggyetértve velem

-amúgy lenne kedved moziba menni addig is nem lennénk láb alatt-bill mosolyogva

-oké miért is ne-én rávágva

-nah mehetünk?-én

-aha-bill

Egy 5 perc alatt összekaptuk magunkat és már el is mentünk

1 óra után klau bemegy tomhoz.

-öö tom-klau bekopogtatva hogy tom bent van e

-igen-tom válaszolva

bejöhetek?-klau

ha muszáj-tom flegmán válaszolva

-bocsi mindenért lécci bocsáss meg ez volt az első és utolsó-klau majdnem sírva 

-sajnálom minden bűnömet te vagy az eggyetlen férfi eddig akit így szerettem lécci-klau már sírva

-hát-tom gondolkozva

-hát jó de azért ez volt az első és utolsó is-tom

-oké-klau vidám arcal és megcsókolta tomot

-szija-cinti az ajtón bejőve

szija tom....-cinti tom ajtaja előtt-ö én nem is zavarok majd visszajövök késöbb-cinti kiszaladva at ajtón

Tom mozdulni sem tudott klau kezeiből.

 

 

És hogy mi lecc a kövi részben kiderül

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr84351079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom fan 2008.02.23. 12:39:04

Helloka!! Nagyon ledöbbentem amit írtál. De azért mert nagyon jóó:) Jobb a tiéd mint az enyém:) komcsi! Pusza

Billem (Melinda) 2008.02.23. 12:45:37

nem igaz a tied jobb de az enyém se szar szerintem de a tiedddd naon faxxxa cejje puxxa

Tom fan 2008.02.23. 12:49:02

Ohh köcc:$ De a tied is szupii naon!! Ha vki fikázza megismerkedik az öklömmel:S:D Pucc szeri
süti beállítások módosítása