HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

11.rész és bill kicsit furi helyzetben

2008.03.27. 20:17 Billem (Melinda)

-ööö tom mondanom kell valamit-klau

-mondjad-tom kíváncsian

-el kell mennem a barátnőmhöz 2 napra-klau

-mert?-tom kíváncsian és örülve a hír kallatán

-hát tudod női dolgok-klau

-jah értem.tom

-máris indulok-klau

-oké......-tom nemtudja fojtatni mert klau megcsókolta

-nah megyek-klau és mégegyszer megcsókolta

-szia-tom

-szia kicsim-klau

-ezaz-tom örülve amint klau kilép az ajtón

Másnap reggel billel egyszerre léptünk ki az ajtón

Bill és én is előre mentünk teljesen kómásan és egyszerre csak nekimentem Már csak azt vettem észre hogy a félmesztelen testén értem és a jó illatát éreztem.

-ohh bocsi nem láttalak-én teljesen pirosan

-semmi gond,én sem vettelek észre-bill is teljesen pirosodva

-ööö-én húzva az időt

-nem lenne kedved elmenni négyesben ebédelni??-én

-aha tök jóó lenne-bill szégyellősen

-csak megkérdezem tomot de szerintem tuti jön-bill

-oké-én rávágva és még mindig pirosodva

És amikor elengedett csillogó szemekkel néztünk egymásra

Én rohanva mentem vissza a szobába cintynek emesélni

_cinty cinty ébredj-én izgatottan

-mi mi miaz-cinty felugorva

-ohh mennyi az idő-cinty kómásan

-ööö 10 óra-én felkapva a telefonom

-aha akkor még alszok-cinty és visszamászott az ágyba

-de fontos infóm van-én handosan

-mi az a fontos infó-cinty kinyitva az eggyik szemét majd le csukva

-nem érdekel??-én

-de-cinty csukott szemekkel

Majd nekem egy ötlet jött a fejembe

-cinty tomról van szó-én ravaszul

-mi?-cinty felugorva az ágyból

-mi van tommal?cinty ietten

-nah végre idefigyelsz-én

-nah mondjad már-cinty nagyon kíváncsian

-nah először is klau elment 2 napra-én

-uram isten télleg ,ezaz,ó istenem végre-cinty nagyon örülve

-nah mondjam tovább?-én

-aha-cinty rávágva

 

 

hogy mik fognak történni a kövi részben kiderül pux addig is puxxx

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr93399622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom babája 2008.03.27. 20:24:08

Ez tüök jó réx!!Non jó lett!!Hát igen ha tomról van szóXDXDXDXD
ceríííííííí
puxaaaaaaa

Sexy Babyd:D (Beja) · http://tomundbea.blogspot.com 2008.03.29. 14:48:55

annyira szuper h be...:D Naon tecik.. Cejje. puszedli
süti beállítások módosítása