HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

6.rész majdnem az első csók

2008.02.23. 08:06 Billem (Melinda)

Billel éppen párnacsatáztunk.Amikorbefejeztük lefeküttünk az ágyra úgy hogy csak a fejünk ért össze és beszélgettünk.A legszivesebben ott hejben lesmároltam volna.

-bill-én billhez szólva

-igen-bill figyelve

-mutathatok neked egy zenét?-én kérő szemekkel

-persze-bill mosolyogva

Amint felvettem az mp3mat kiesett belőle az elem.Egyszerre billel lenyúltunk érte és megfogtuk egymás kezét.Amikor felnéztünk én az ő szemét néztem ő pedig az enyém már csak pár centire voltunkegymástól.Egyszer csak benyitott Tom

-szijasztok-tom hülyén érezve magát amikor belépett

-upsz bocsi-tom és a szájára téve a kezét

-semmi baj-bill és kiment tommal

Bill és tom odakint.

-bocsi bocsi bocsi-tom sajnálkozva

-nem baj-bill tomot nyugtatva

-amúgy miért jöttél be mit akartál-bill

-jah csak meg akartam kérdezni hogy klau hol van? mert nekem nem szólt hogy hovamegy-tom

-bulizni ment-nekem mondta-bill

-oké-tom már világosan

Én egyész este nem tudtam aludni de nem is baj mert most jöttek az igazi botrányok.De előtte bejön cinti hozzám.

-szia-én örülve

-hát te-én kíváncsian

-gyere be nyugottan-én vigyorogva

-oké-cinti lelkesen

-nah miről nem tudok-én már faggatva

-hát amikor kimentem tom megszólított és beszélgettünk-cinti lelkesen

-lesz valami-én izélve cintit

-hát öö-cinti zavarban

-nah és ti billel-cinti faggatva

-hát az úgy volt hogy-én húzva az időt-nah lécci-cinti nagyon kíváncsian

-nah mutatni akartam billnek egy zenét de amikor felemeltem az mp3mat kiesett at elem és egyszerre megfogtuk egymás kezét és egymás szemébe néztünk és utána pedig tom benyitott-én könnyebülten

-áá ez a tom-cinti

-hát jah-én

-és utána pedig kiment tommal és beszélgettek valamiről-én

a beszélgetés közben hallottunk valamit odakintről valami veszekedést.

 

 

hogy mi volt az a kövi részben kiderül.addig is komikat!!!!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr65351045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása