HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

3.részMég több meglepi

2008.02.21. 18:06 Billem (Melinda)

-úr isten- én mozdulatlanul

-nah szólalj meg-klau bíztatva

-ööö-én húzva az időt

-szia-én nyökögve

-szia-és ki mondhatta hát csakis bill

-:Dén egy mosolyt vágva a mozdulatlanságból

-nincs kedvetek filmet nézni-klau megtörve a csendet

A film utánTom és Klau szerettek volna kérdezni valamit:

-mi arra gondoltunk hogy összeköltözünk Tommal és szeretnénk ha ti is itt leknátok-klau vigyorogva

-persze mindenkinek külön szoba persze én tommal melinda különszobába és bill is egy különszobába-klau

-oké-én és bill egyszerre

Nah így elment ez a nap is.

 

nah itt a kövi rész nem túl hosszú de majd a kövi lecc az:Daddig is komikat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr20348761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása