HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

Magamról és egy kicsit még mások

2008.02.20. 15:58 Billem (Melinda)

Én egy Th rajongó vagyok pontosabban Bill Kaulitz és ez a név nemcsak azt jelenti hogy 11 betűből áll hanem ő egy kincs sokmindenkinek de főleg nekem.Barna hajú vagyok és kékes zöld szemű lány 170 cm és 62 kg.Nah de ennyit rólam ésmost elmesélem hogy mi köze az életemnek Billhez és persze a legjobb barátnőmnek (Cintynek) és Tomnak nah de ennyit a fecsegésről most pedig elmesélem a történetet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr67347284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása