HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

9.rész "SHOPPINGOLÁS"

2008.03.02. 18:45 Billem (Melinda)

-persze mondjad csak-cinti kíváncsian

-nah nekem is nagyon nagyon tetszik bill-én pirosodva

-tök faxa én tomba te meg billbe-cinti órülve és megölelt

-am nem lenne kedved elmenni shoppingolni?-én kíváncsiuan

-hát persze tök jó lenne-cinti örülve velem

Összekaptuk magunkat és elmentünk "shoppingolni".Amíg mi vásárolni voltunk addig bill és tom beszélgetnek

-szia tom-bill

csá bill-tom

-mizu veled-tom

-öö mikor cinti és melinda beszélgettek véletlenül meghallottam hogy mit beszéltek-bill

-mit beszélgettek-tom kíváncsian

-hát azt hallottam hogy cinti azt mondja hogy nagyon tetszel neki-bill mosolyogva

-ööö-tom szótlanul

-hát nekem is nagyon bejön-tom pirulva

-csak bejön?-bill faggatva

-hát nah jó nagyon tetszik-tom már teljesen vörösen

-és még mit mondott-tom kíváncsian

-hát nem bitti hogy érdekel-bill

-dehogy is nem mond csak-tom kíváncsian

-hát melinda is azt mondta hogy nagyon tetszek neki-bill pirosan

-hát és neked ő?-tom kíváncsian

-hát nekem is naon tetszik-bill nagyon pirosan

-sziasztok-én és cinti eccerre

Nagy csönd lett.

-khm klau te mit csinálsz tom ajtaja előtt?-én kíváncsian

-öö semmit-klau és bement a szobába aludni

Tom és Bill egyszerre kijönnek az ajtón

-sziasztok-bill és tom ugyanúgy egyszerre

-sziasztok-mi mégegyszer köszönve mert nem hallották

-mi az a sok cucc a kezetekben-tom kíváncsian

-ö csak shoppingolni voltunk-cinti rávágva

-nah cinti gyerünk be a szobába és probálgassunk-én az ötletet adva a nagyokos XD

-okés-cinti mosolyogva

-mi pedig tv-t nézünk-bill és becsukja a tv-t

De azomban nem tv-t néznek hanem kukucskálnak az ablakon.

De ezt mi nem tudjuk.

 

 

Hogy mik történtek a próbálgatás alatt az a kövi részben kiderül.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr53362312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom fan (Bejjuska) 2008.03.02. 19:03:15

Khm... Kukucskáltak... hmm:D :D:D Lol:D Am naon faxa lett ez a réx mint a többi:D Na nagy cuppos

Billem (Melinda) 2008.03.03. 15:09:34

hát iggen kukkolnak és a kövi részben kiderül mik történtek naon köszi

Baba(cindy) 2008.03.03. 17:55:53

Wáhh!!Jó rész következik!Én is szeretlek tom!!Ügyi vagy Billem!!Cerííí láwwwwwwwww

Billem (Melinda) 2008.03.04. 13:14:08

köszike én is cejje titeket

baranyi györgyike 2008.03.19. 13:12:15

sya itt vok
süti beállítások módosítása