HTML

Bill és Én Tom és Cinty

Hali. Ez a stroy rólam és a legjobb barátnőmről fog szólni. Engem Melindának őt pedig Cintinek hívják. Sok komit. Köcce. Pusz

Friss topikok

Linkblog

4.rész én és Bill barátilag barátok leszünk

2008.02.21. 18:36 Billem (Melinda)

Reggel amint kiléptem az ajtón és ahogy mentem a fürdőszobába bill ajtaja előtt jobban vert a szivem.Meg is áltam az ajtó előtt de hallottam hogy jön valaki a szobából ezért gyorsan visszamentem a szobámba és a szobám fölött az ajtón belül egy ablak vanés csak figyeltem.Bill jött ki az ajtón amikor megláttam már olyan érzésem volt mindha repülnék naon jó érzés volt.És láttam hogy az én szobám ajtajához közeledett és kopogott utána benyitott.

-Hello-bill halkan

-ébren vagy?-bill suttogva

-aha- én azonnal válaszolva

-de hol vagy?-bill érthetetlenül

itt vagyok fönt-én mosolyogva

-hát te mit csinálsz ott?-bill mosolyogva

-öö én csak itt szeretek lenni olyan jó-én hülyén válaszolva

-értem-bill és felmászott hozzám

-cak azt szeretném kézdezni hogy ha már idecsaltak minket tomék hogy itt lakjunk akkor dumálhatnánk reggelinél-bill kedvesen

-persze miért is ne-én rávágva

-huhh bocs-bill

-mi a baj?-én ietten

-már nem hiszem hogy reggelizünk-bill

-mert?-én ietten még mindig

-már 11 óra van ebből már csak ebéd lesz-bill mosolyogva

-jah értem oké-én is visszamosolyogva billre

És lement és bement a szobályába készülődni és én is készülődtem

Már dél volt és bill bekopogott.-nah kész vagy?-bill a válaszra várva

-aha csak 1 perc-én sietve

-oké-bill várakozva

-nah mehetünk-én örülve

-oké-bill mosolyogva

Az ebéd közben nagyon sokat beszélgettünk billel és amíg mi billel ebédeltünk tomék még mindig aludtak.Amikor befejeztük az ebédet mind a ketten hazajöttünk.Nagyon jó barátok lettünk.A délután már szokásos volt telt az idő és este lett.Mindenki a szobályában volt és lassan mindenki elaludt.

 

 

nah a negyedik rész remélem tetszik.komikat!!!!!!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwbillkaulitzee.blog.hu/api/trackback/id/tr22348792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom fan 2008.02.21. 18:45:10

Nagyon teccik. Ügyes vgyol:) Pusza

Billem (Melinda) 2008.02.21. 18:46:41

ohh naon köcce naon ceríííííí arre vagyol cejje

Tom babym 2008.02.23. 16:12:18

Naon ciwi!! Sok cupp:)

Billem (Melinda) 2008.03.02. 18:50:42

neked is sok puccccccccccc
süti beállítások módosítása